Hockeykillen


Idag är det operation städa lägenhet som gäller. Fy va tråkigt!
Blir en tur till jobbet med o avtackning.

Vi har hittat på en hel del i veckan. J va ledig mån-tisdag så vi promenerade runt o satt på hamnpaviljongen inte mindre än två ggr. Mysigt ställe!
I tisdags va jag även oklippte mig. J och Noah mötte upp mig efteråt.

Igår va vi o kolla in ett nyinflyttat hus på Karlberg. Mysigt!

I övrigt vill jag sätta ett skott i huvet på dom två fåglar som hänger på vår bakgård o är vakna på natten. Gick efter två sömnlösa nätter (inte bara fågelfanskapens fel dock) förbi två damer som tyckte fåglarna va såååå sööööta! Då får vi hoppas dom bygger bo på er balkong!

Noah växer så det knakar, favvo-bodyn passar äntligen!


Kommentarer

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0