Lugn dag.

Tur vi bandat Let's dance så vi kan ha en "vanlig" fredag. Haha nej idag blir det nog en rolig hockeymatch!

Har vart en tur på stan, i färgaffären och på jobbet. Tror vi hittat snarlik färg till hålen i väggen i köket. Undrar om dom säljer i lösvikt per milliliter...

Lyckades utöver att lämna nycklarna i dörren, även med en annan sak igår! Sjöng den där "Vi gick in i en affär, sa godag va har ni här"-låten för Noah som givetvis skrattade där han låg på sängen. När jag sen ska vända mig om, glad o lycklig över att vår sexveckors gamla bebis tycker jag är skitkul, slår jag huvudet/ansiktet i den öppna garderobsdörren så nu sitter mina glasögon jättesnett o känns allmänt obekväma.


Kommentarer

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0