Oljigt värre

Positivare idag, hoppas ingen deppade ihop totalt av gårdagens inlägg.

I morse när jag o Noah vs uppe på toa så lyckades jag stöta till barnoljeflaskan som i slowmotion trillar ner, nuddar vårt klinkersklädda badrumsgolv o i ett splasch rinner ut över hela (nja, en 4e del av) golvet. Noah är i sedvanlig ordning inte alls överens med mig om att vi först får byta blöja sen käka o skriker otröstligt. Så oljan får ligga o gotta till sig medans Noah får sitt morgonmål. När han somnat om tar jag snabbt o lätt tag i oljan. Gick rätt lätt med Mr Muscel tyckte jag o gick tillbaka till sängen o somna om. Dock när vi lite senare gick upp vid human söndagstid så ser jag oljiga fotspår i hallen o det ligger fortfarande en oljig hinna över badrumsgolvet. Får bli en omgång med Yes kanske o så får vi se vem som är drygast, haha!

Sitter o kollar på Nyhetsmorgon när dom släpper ut kossorna. Vilken koglädje!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, såg också på kosläppet! ;)

2012-05-13 @ 12:29:32
URL: http://jobengtsson.blogg.se/

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0