Dagens låt på hjärnan

Ibland när jag lagar mat så brukar jag o lilleman lyssna på musik, givetvis röjiga barnplågor som sätter sig på hjärnan. (Sen när vi riktigt festar till det här i köket brukar jag dansa o Noah brukar kikna av skratt... Nåja.)
Hur som haver, just nu har jag "ketchup ska prutta"-låten på hjärnan från Barnkammarboken.

Innan ikväll när Noah hade lagt sig men låg (vad jag trodde) o banka galler (nappen mot spjälorna) i sängen hörde jag plötsligt att nappen föll mot golvet. Kändes väldigt otippat att han liksom lyckats kasta den så jag gick in o då STÅR ungen i sängen. Blev ganska paff eftersom jag tänkt att det är lugnt eftersom han inte kan ta sig från liggan till sittande. Men va bra då. Nu kan han det. Också. Och när han står i sängen glömmer han ibland av att han måste hålla i sig o då faller han ju såklart. Mjukt förvisso!

Nu blir det sängen!


Kommentarer

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0