Galet

Morgonen började vid halv sju idag. Gjorde ett tappert försök att vi skulle somna om fick rätt tydliga besked om att så skulle det inte gå till. Dvs en napp i ansiktet!
Upp alltså, sen till Noahs gröt kollade vi på Zlatans alla mål igår. Det må vart en träningsmatch - men seriöst, va bra dom gör det. Zlatan o hans gäng!

Beträffande Ekwall, lägg ner, du är bara pinsam!

Gick på nålar tills jag kunde ringa min vän T o prata av mig om det galna som hände på Friendster Arena. Ja, G.A.L.E.T!

När det stog 1-0 till Sverige så tyckte J vi skulle lägga 500:- på att England skulle vinna. Tyckte givetvis han va löjlig. Sen blev det 1-1. Och vid 1-2 fick jag en blick. Då började J o hans kompis prata om vad han hade kunnat göra för 4000:-.
Vid en eventuell vinst skulle 500:- gå till mitt "unna sig"-konto. Sen blev det 2-2. Dags för J att få sig en menade blick. Vid 3-2 började J att göra sig iordning för natten (han skulle iofs upp aptidigt idag) och vid 4-2 fick jag svar på frågan "Vart skulle 500:- gå till?"
"Din hushållskassa!"

Haha. Dom kan ju sluta tippa fotboll!

Nu ska vi lyssna på Zlatan-låten en gång till sen gå en promenad!


Kommentarer

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0