Han är tillbaka

Vår vilding är tillbaka - vildare än någonsin. Snabbare än någonsin. Dock inte lika högljudd, han är fortfarande hes.

Natten va bra! Han vakna 3 ggr o fick hostat upp sig, lite gos eller välling vid fem sen somna han om rätt så snabbt. Första gången han vakna så kräktes han iofs pga hostan, men det va bra sen. Allt är väll iofs bra om man jämför med att vara vaken sen 01.30 natten innan ;-) J gick upp med honom sen o jag sov till kl 10! Lite roligt! Hela dagen känns knäpp bara för det.

Synd att vi fick ställa in mamma-grupps träffen vi hade bjudit in till tills idag. Men det blir en annan dag istället. Va tydligen fler barn som va dåliga.

J är ledig tills på fredag o håller på i vårt sovrum. Det börjar sakta men säkert ta form här hemma. När sovrummet är klart behöver vi iaf inte flytta runt massa möbler o grejer. Och de projekten som är kvar sen är något mindre. Men han är grym min handyman!

Och sen ska väll Noah ha sitt eget rum... Han ska alltså sova ca 3-4 metet ifrån oss. Vi får väll se hur det går. Om jag inte klarar det får han väll flytta in hos oss igen ;-)


Kommentarer

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0