Huggtand

Nu har Noahs 3e tand sett dagens ljus. Han har vart lite gnällig ett par dagar så det ger ju svar på en del.
Oftast så kommer nog framtänderna nedtill o sen motsvarande där uppe, först. Men inte på Noah! Lagom till denna Halloween o Alla helgona-helg växer det fram en sylvass hörntand. En tand som bara Draculas mor skulle stoltsera med ;-)
Och som min gode vän i London upplyste mig om: Tänder kommer oftast i par, så nu är det bara att invänta den andra huggtanden med! Hehe...

BFF + sambo skulle kommit till stan i helgen, pga tillökning i familjen. Men så passar hon på att bli sjuk o därav portad från att träffa sin syster-dotter. Synd för jag saknar min skatt i Linköping!

J ska ut o dricka öl idag, sista gången på 20-talet. Spännande att se vilket skick han kommer hem i!


Kommentarer

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0