Ett break

Idag tar jag o Noah ett liter break i allt som vi annars brukar göra. Gillar att ha nått planerat o göra nått varje dag men ibland måste man ju även lära sig att ta ett break. Till på köpet har Noah sovit i 1 timma nu, vilket sällan händer... Så istället för att ta vara på den tiden så väntar jag i princip bara på att han ska vakna ;)

Lilleman åt förövrigt min mat idag utan minsta protest! Det har hänt ca 3 ggr tidigare av sammanlagt ca 15 ggr jag lagat maten. Om man räknar bort smakisar av morot för det åt han mer än gärna. Sönderkokt morot mixat i sin egen orangea sky...

Och igår och idag käka han macka med leverpastej. Kämpade som sjuttan gjorde han, så hela golvet (Note to self: skaffa aldrig svart köksgolv igen) va fullt av små kletiga brödbitar o hela ansiktet fullt av pastej. Men han gillade det nog!

Imån blir det iaf öppna förskolan så lilleman får röjt runt lite!

Bjuder på en lite äldre bild idag:


Kommentarer

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0