Hejhopp

Hej vänner!
Här va det öken. I bloggen, men inte annars!

I helgen testade jag på att dricka vin med några tjejkompisar. Kl halv 4 va jag hemma. Supersmart!
Meen va kul det va! Och oj va jag inte saknar att vara bakfull.

Idag va jag o Noah barnvakt åt lille Max, grann-pojken! Skratta o log när mammsen gick o gallskrek 5 min senare. Noah tittade på Max o sen på mig, undrade nog vad som hände, alternativt varför jag inte kunde trösta honom. En stund senare sov han iaf o vakna lagom tills mamma va tillbaka. Söta goa Max, så roligt att se hur dessa två pojkar följs åt, är lika men olika i många saker :)

Har påstartat projekt fixa garderoberna i sovrummet. Dock tycker lilleman det är sådär kul... Så nu leker vi i v-rummet!


Kommentarer

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0