Matblogg?

Nejdå... Detta har inte blivit en matblogg. Men det kan ju vara kul att dokumentera lite god mat man gjort. Är väll inne i en "jag vill prova att göra ny mat" period. Älskar ju trots allt att laga mat!

J har just gått o lagt sig, han jobbar imån o ska upp runt kl 5. Så här sitter jag o ser på nyheterna o dricker ett glas rött i min ensamhet. Eller återhämtningstid som det också kan kallas.

För en tid sen budade jag hem ett par Didrikson täckbyxor på Tradera. Första gången jag budade o "vann" o dom kostade 70 spänn o 40 i frakt = 110:- Hade typ räknat med att det skulle va fejk eller nått fel, med seriöst! Dom är jättefina. Så nu undrar jag om det är stöldgods... Dom är nämligen helt nya o verkligen jättefina. Jaha, what to do? Nu har Lilleman täckbyxorna säkrade! Och min Tradera-virginity är tagen.

... och som vi kommer matcha! Fick nämligen en parkas i samma märke av J för några veckor sen. Så när jag krama honom här hemma o sa nått i stil med "tack för jackan" så fick jag en puss och ett "ja men jag drar av det från dina hushållspengar!"
Pluspoäng om ni vet vilken film det citatet kommer ifrån!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Sällskapsresan!! :))

2012-10-07 @ 16:56:26
Postat av: Lina Eckerström

Åh Tradera är bäst!!
Man blir helt fast :)

2012-10-08 @ 16:21:36
URL: http://liiinaj.blogspot.com

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0