Fixardag

Idag står mycket på schemat. Tror lilleman kände av detta så han har passat på att vakna femtioelva ggr inatt, samt skrikit i sömnen! Tackar ödmjukast för detta o har just installerat En kaffedroppsmaskin i höger arm. Till frukost har jag ätit hela kaffebönor med mjölk.

Åt chips igår på vår "myskväll", sånnadär vanliga ni vet. Och seriöst, man mår ju dåligt dagen efter av såna, allt luktar chips.

Just det, en del på G idag. Fixa tapeter till lillemans rum, färg, lister o lite småkrafs. Behöver även lämna tillbaka vår slagborr, J gick helt banans med den häromdagen så den gick sönder. Eller så skulle han bara borra ett hål o hela skiten vek sig. Det är nog inte meningen att vi ska få upp vår hylla.

Om jag bara fick välja ett program att se på för resten av mitt liv skulle det lätt vara Nyhetsmorgon med Jhide o Tilde!

Har hittat tallrikshyllan med stort T till Noahs rum: (från solheminredning.se)


Kommentarer

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0