Projekt på g

Vi är hemma sen ett par dagar o lever o mår bra! Lite snoriga o Noah vaknar 3-4 ggr per natt sen förkylningen drog igång vilket gör att mitt humör får sig en törn ibland.
Mitt humör brukar ju annars inte ändra sig när jag fått rubbad sömn.
Nån som hade en kommentar på det? ;-)
Gulle-J som kvart i tio igår tog på sig skorna o körde för att köpa nässpray till mig. Han orkade nog inte lyssna på eländet! MEN en förkylning går över o tur är väll det.

Vi har påbörjat projekt Noahs rum. Röjt ut o omplacerat allt. Så nu är det bara att dra tapeter för glatta livet. Ska ner o kollar ut nya nu i em tror jag. Dock inte på Colorama i stan, men det är en annan historia.

Saker o ting har således fått en annan provisorisk plats i hemmet. Js datorhörna är i hallen o för att han inte ska kunna slappna av har jag satt upp en tavla där jag håller ett vakande öga på honom.

Noahs dörr är inte samma grå färg dom övriga dörrar, utan träfärgad o ful. Vi tänkte iaf måla den i nån klatschig färg, byta handtag o sätta dit sånna där bokstäver. Blir nog fint!

Va p öppna förskolan igår! Noah älskar det! Han blev överlycklig när vi satte oss på golvet o viste nog inte vart han skulle fästa blicken.


Kommentarer

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0