Ut på promenaden

J jobbar natt i helgen, vilket är kul för man har hela eftermiddagen i kvällen tillsammans. Men å andra sidan ska han lyckas att somna på morgonen när vi går upp. Och det är svårt att tysta ner en superglad bebis som är överlycklig att se en och superglad att han för gröt, övar för full hals på baaabaabaaabaa och maaaamaaamaaamaaa. Underbara lillkille! Hur som haver, klart han ska få låta. Och klart han ska få vara livlig och glad! Så vi va ute på en nära 3,5 timmes lång promenad idag jag o lilleman (med reservation för paus) och som han pratade! Ner runt ankaret och strandpromenaden till kustis o runt till subbefyr till Apelviken ända bort till &olles. Sen yra vi runt lite i södra näs för att sen äntligen komma till Coop. Tror jag hade gjort i brallan om vi kommit dit en sekund senare. Sen tog vi cykelvägen hem o kom innanför dörren lagom till J klev upp.

Nu har J just gått till jobbet, lilleman sover sen en stund tillbaka och jag lär nog inte bli långrandig heller...
Vi får väll se vart det bär av för oss imån förmiddag!


Kommentarer
Postat av: Marie

Känner igen det där.... Inte för inte vi flydde till Åstol på "natthelgerna" när barnen blev större.... Sv: man får dricka kaffe, svart, men eftersom jag kör "light" varianten (äter något mål nån gång i veckan) så kör jag MED mjölk! :-)

2012-09-01 @ 22:37:11

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0