3mån kontroll

Våran lille kille har idag var hur tuff som helst o tagit spruta. Även jag var tuff, varken svimmade, grät eller dyligt, trots att lilleman gallskrek vid spruta nr 2. (På BB fick J va själv med honom när han tog sprutor, men nu ska jag tuffa till mig) Han är rätt trött o har sovit större delen av eftermiddagen. Vaknar o är grinig o vill bara vara nära. Så vid minsta lilla ljud springer jag dit...  O även när han inte gör några ljud. Hade kanske vart lika bra om jag satt i tittade på honom hela tiden, men då kan man ju inte halvhjärtat laga mat eller halvhjärtat diska disken. Vet inte om han har feber, ska kolla sen när han vaknar. 
 
Efter BVC idag så kom en klänning inifrån Sisters o bokstavligt talat sprang på mig, fällde mig o rånade mig. Men den va snygg o jag blev glad ;-) ingen av mina sommarklänningar är amningsvänliga. Eller jo en, men inte resten. 
 
Imån blir det promenad o fika med C o hennes lilla sötnos! 
 
Chilli con Carne blir det här idag o i Js lunchlådor en vecka framöver.

Kommentarer

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0